Ознаке

Складиште?Библиотека?Хаос? (Паучина. Соба у којој је рођен један песник) Снимак Иван Лукић. 29. мај 2013.Звижд

Складиште?Библиотека?Хаос? (Паучина. Соба у којој је рођен један песник) Снимак Иван Лукић. 29. мај 2013.Звижд

као да сам безвласничка њива
намјерно уклијештена
између Горњег и Доњег Свијета
сваке ноћи се појаве путници
који ме користе као прелазе
ријетко понеко прошета
углавном су то дивљачке хорде
које ме у силном налету прегазе
 
Не плачем…

нема разлога да се жалим
добијао сам ја и дарове од богова
опросте на почињене гријехе
поклањали ми свјетлост у тами
упућивали на праве путе
али све има своје границе
осим Васељене
имаћу ја времена на претек
да преиспитам шансе пропуштене
кад се претворим у тишину
и будем честица прашине њене

Круг се затвара

Изговорене молитве без значења
Ситуација се погоршава
Ни поезија није више довољна
Мој осмијех блиједи
Циједим посљедње атоме
У агонији ослушкујем бат сјена
С неба палих анђела
Нестају иза градских зидина
У рукама им стихови и мој живот

     ____________ Извор: http://miroslavdusaniclyrik.blogspot.com/
